Friday, May 27, 2011

آقای نوری زاد شما را چه شده است؟ منتظر پاسخ شما به خاطر این نامه هستیم که به تمجید قاتل مردم پرداختید

سلام و احترام و درود برای شما که مقاومت کردید ولی آقای نوریزاد شما را چه شده است که این گونه خامنه ای را دعا می کنید و به پایش افتادید؟ به خاطر این گفته هایتان برای مردم توضیح دهید... نا امیدمان کردید.. مردم منتظر جوابند.... آقای نوریزاد چخ شده است که زودتر از تمام شدن حکمتان آزاد شدید و از وقتی آزاد شدید دیگر خبری از مواضع قبلی نیست و برعکس برای قاتلین مردم ایران دعا می کنید...

بخش هایی از نامه گهر بارشما آقای نوری زاد!:

من، همینجا، از موضع یک کوچک تر ناپیدا، از رهبر محترم جمهوری اسلامی ایران، تقاضا می کنم به یمن خاطره های خوب و صادقانه ای که از تو و پدرشریف تو دارن...د، تو را، همسرت را، و جناب کروبی را، از حصار بدرآورند.
فرمان آزادی شما توسط ایشان ، قطعا برمقبولیت ایشان خواهد افزود[!!] و فضا را برای گشایش هرچه بیشتر خواهد گشود. ما با هر تعدادی که داریم، سیزده ملیون، کمتر یا بیشتر، مصرانه این تقاضا را به آستان رهبرمان تقدیم می داریم و ابراز بزرگواری ایشان را انتظار داریم. چرا که اصرار برتداوم حبس و حصار شمایان، هرگز به نفع نظامی که ضرورت بقایش را شعار می دهیم نیست. انتظار ما از رهبر عزیزمان مدیریت بر بحرانی است که چون سیل به سمت ما هجوم می آورد. بحرانی که اگر صبوری اش سرآید، نه اسلحه خواهد شناخت و نه چیزی به اسم اسلام. و قطعا همه ی ما را خواهد روفت و به دره ای بی انتها در خواهد انداخت. بحرانی که زنگ هشدارش در کشورهای منطقه به صدا در آمده است و ما متعمدانه اما نابخردانه، با رویگردانی از عبرت پذیری، خود را از مسیر آن بدر می بریم .آیا رهبر گرامی ما صدای ما را می شنوند؟ این ما ییم و فریاد تقاضامندی ما . ما مگر چند نفریم ؟ حداقل سیزده ملیون نفر. و جمعیتی به کثرت تاریخ . و آرزوهایی که برای برآورده شدن پای می کوبند . آیا ما همین امروزها خبر خوبی از بیت ایشان خواهیم شنید؟
خدایا خامنه ای ما را محافظت کن . ما به مهربانی او بیش تر نیازمندیم.

 آیا این همان نوری زادی ست که در 28 سوال از خامنه ای گفته بود:
حضرت شامخ شما، شاید جزو معدود رهبران تاریخ است که فراوان سخن گفته است. کمتر رهبری به قدر شما سخن گفته و می گوید. و البته، سخنان نغز و موعظه گون. اطمینان دارم از اینکه می توانید به راحتی، در هر موضوع، بدون دغدغه ورود کنید و مفصل سخن بگویید، لذت می برید. این لذت اما، محدود به شخص حضرت شماست. از خود شما که فاصله بگیریم، این لذت، کم و کمتر می شود. به مردم که می رسد، چیزی از طعم آن باقی نمی ماند.
ایا این همون نوری زاده که با اون 28 سوال خواب برای رهبر گرامی خامنه ای نگذاشته بود؟؟؟؟؟؟؟؟
 منتظر پاسخیم

No comments:

Post a Comment