Thursday, September 15, 2011

برنامه پرواز فانوس ها با تدابیر شدید امنیتی کنسل شد که هیچ کل بام تهران تعطیل شد

برنامه پرواز فانوس ها با تدابیر شدید امنیتی کنسل شد که هیچ کل بام تهران تعطیل شد.


آقایون خانوما زین پس بدونید و آگاه باشید که در صورتِ لو رفتن برنامه دستشویی شما در فیسبوک :
1-کلیه دستشویی های شهر تعطیل خواهد شد.
2-در کنار هر یک از این مکانهای مقدس یک گردان متشکل از برادران عرزشی نیروهای انتظامی(اعم از نیروهای کادر، یگان ویژه، سربازهای 0 1 2 و 3 و برادران نینجا ترتلز)، بسیج و اطلاعات جهت محافظت و جلوگیری از در رفتن هرگونه صدای ناهنجار گمارده خواهد شد.
3-تعدادی از مردم، ترجیحاً جوانان بخت برگشته فک و فامیل مرده، به عناوین مختلفِ اغتشاشگر، ضد نظام، مفسد فی الارض، سوسول، قرطی و... بازداشت خواهند شد.
4-این تعداد انسانهای دستگیر شده فوق الذکر، به جرم زنده بودن، به حبس از 1 تا 30 سال محکوم خواهند شد.
1-4-در صورتی که این افراد علاوه بر حضور در محل، در هنگام دستگیری، دستشویی هم داشته باشند، به اشد مجازات یعنی اعدام با طناب و سپس گیوتین ، محکوم خواهند شد.
5- بخشی از برنامه های تلویزیون میلی(ملی سابق) به دلیل پخش اعترافات کاملاً ارادی افراد دارای دستشویی و افرادِ تحتِ تأثیرِ افرادِ دارای دستشویی، کُن فیکن خواهد شد.
1-5-باقی بخش های این رسانه نیز به سخنرانی انواع فرماندهان نیروهای مسلح، نیمه مسلح، شبه مسلح و به طور کل هر نیروی خارج از بدن انسان اختصاص خواهد یافت.
2-5-قسمت پیام های بازرگانی نیز در اختیار آیات عظام و صغار، طلاب محترم و برادران مداح قرار خواهد گرفت تا این عزیزان با اتکا به آیات قرآنی و انواع احادیث در ذم دستشویی رفتن، رذالت های استکبار جهانی، اسراییل و جهان غرب در ترویج این مفهوم ضد اسلامی را به رخ مخاطبانِ -هر چند اندکِ- خود بکشند.
6-نمایندگان همیشه در صحنه، در طرحی 10 فوریتی، همراه با مشت های گره کرده و شعارهای کوبنده، ممنوعیت دستشویی رفتن را به تصویب می رسانند.
نتیجه گیری اخلاقی : شما در مملکتی گل و بلبل بدون اینکه مجبور باشید روزی چند بار به دستشویی برید به زندگیتون ادامه می دید.
پی نوشت : حالا اگه روزی روزگاری این دستشویی ها روی هم جمع شد و گندی به جایی خورد نگران نباشید چون اون روز شروع روزی خواهد بود که شما از یک دل پیچه طولانی رها خواهید شد

No comments:

Post a Comment