Tuesday, September 6, 2011

یک پیشنهاد خوب : تحریم کلاسهای تفکیک جنسیت شده دانشگاه ها

می خواهیم در ۲ هفته اول ترم جدید همه کلاس های تفکیک جنسیت شده را به دانشجونما ها بسپاریم !!!
 

همه دوستان خود را دعوت کنید...


http://www.facebook.com/event.php?eid=242228862481076

*******************************************************************

... دانشجو موجودی است کاملا بی شعور (ترجیحا بی شعور تر از حیوان) که توان فهم عواقب روابط خود را ندارد ! و باید به هر وسیله او را به راه درست هدایت کرد . این موجود در سر کلاسهای درس (دروسی مثل ریاضی مهندسی یا معادلات دیفرانسیل) استاد را نادیده گرفته و کاملا به موجودات غیر هم جنس خود مشغول می شود (استاد هم از درک این موضوع ناتوان بوده و دانشجو ها می توانند در تمام جلسات این روال را دنبال کنند). لذا بر اساس قاعده {هدایت دانشجو از واجبات دین هم واجب تر است} و در راستای تلاش در رساندن ایران به موقعیت تکنولوژیکی چشم انداز بیست ساله ، باید این موجودات نفهم در کلاسهای از نظر جنسی تفکیک شده قرار بگیرند ؛ البته در بین موجودات فوق الذکر هستند کسانی که کمی بیشتر از بقیه (در حد همان حیوان) شعور دارند و نتیجتا تفکیک جنسیتی را می پذیرند و حتی در این باره نمی اندیشند .
با این طرح نه تنها می توان دانشجو ها را از بر قراری روابط خلاف شرع و عرف بازداشت ، بلکه این پنداشت ، حتی دانشگاه را به سوی جهت گیری های مثبتی چون جلوگیری از برقراری درگیری فکری در رابطه با مسائل غامض درسی ، جلوگیری از هم افزایی درسی بین دانشجویان یک کلاس و تقویت میانگین بنیه علمی دانشجویان و مهمتر از همه عدم ایجاد اعتماد به نفس کافی در دانشجویان به هنگام برخورد با جنس مخالف(ریشه کن کردن بی حیایی موجود) که نتیجه مثبت تری تحت عنوان ترس از جنس مخالف (به علت عدم شناخت کافی) و نهایتا منصرف کردن دانشجو ها از ادامه تحصیل در خارج از کشور(ریشه کن کردن فرار مغزها) به دلایل مذکور را به همراه خواهد داشت . از دیگر نکات مثبت این طرح می توان به ترویج ازدواج های سنتی (تاثیر صفر درصدی خود فرد در ازدواج) و در ادامه کاهش آمار طلاق در جامعه فرهیخته و دانشگاهی کشور اسلامیمان اشاره کرد .
همانطور که مشهود است اجرای این طرح به دلیل هدایت دانشجویان به سوی رستگاری و همزمان تربیت افراد توانا در تمام زمینه ها برای آینده کشور ، جلوگیری از برقراری روابط کنترل نشده ، حذف بی حیایی در جوانان ، منع تقویت علمی بیش از حد نیاز در دانشجویان که آنها را بیهوده خسته تر می کند ، نگهداشتن سرمایه های علمی در کشور به قصد بومی سازی تکنولوژی و در کل رساندن شرایط فعلی دانشجویان به آرمانهای والای انقلاب ، بی درنگ لازم الاجرا و حائذ اهمیت حیاتی برای دانشجویان است .
از طرح های آتی برای موجودات مذکور می توان به کشیدن پرده های زخیم(ترجیحا از جنس برزنت) وسط کلاسهایی که به علت کمبود استاد امکان تفکیک ندارند ، درخواست از پسرها بر گرفتن گوشهایشان وقتی یکی از دخترها سوال می پرسد (تا حتی اندکی با این موجودات غریب آشنایی نیابند و خدای نکرده منحرف نشوند !!!) ، کشیدن سیم های خاردار اطراف دیوار های دانشگاه ، قفل کردن در های دانشگاه و اجازه ورود و خروج تنها با هماهنگی شخص اول دانشگاه و از این قبیل اشاره کرد ؛
باشد که در آینده ای نه چندان دور جوانانی هرچه انقلابی تر و کشوری آبادتر و پیشرفته تر در منطقه داشته باشیم 


http://www.facebook.com/event.php?eid=242228862481076

No comments:

Post a Comment