Sunday, June 26, 2011

کرایه اتوبوس هم ۱۰۰٪ گران شد مثل همه چیزا ولی ما هنوز می ترسیم به خاطر حقمون هم اعتراض کنیم

نمی دونستم اتوبوس هم مثل تاکسی گرون شده.... امروز تصمیم گرفتم با اتوبوس برم دانشگاه و محل کار. اتوبوس بی آر تی از 100 تومان به 200 تومان افزایش پیدا کرده بود و یه خط خصوصی هم سوار شدم که از 175 تومان شده بود 350 تومان.... به همین راحتی.. تازه اتوبوس بی آرتی با بلیط 20 تومانی بود اوایل پارسال... آب هم که 4 برابر میشه به زودی.. دیگه چیزی نمونده گرون شه... جالب اینه که حکومت هم فهمیده بی بخارتر از ما نیست هر غلطی می خواد می کنه ما هم سکوت رو ادامه می دیم مثل اینکه.. باز من تازه چون در خانواده متوسطی هستم و اگر هم سرماه حقوقم  کفاف خرجم رو نده ، پدرم کمکم می کنه دارم کم میارم دیگه بیرون که میرم با دوستام مواظب خرج کردنم هستم. ولی خوب بقیه که همون 100 تومان 200 تومان واسشون مهمه با اتوبوس تردد می کنن چه گناهی دارن؟ چرا می ترسیم آخه؟

No comments:

Post a Comment